vrijdag 24 februari 2017

Stitched with love

Speciaal voor de challenge bij het City Crafter Challenge Blog heb ik dit kaartje gemaakt. Stiches, daar gaat het om. Dé kans om eindelijk een keer de mooie stempelset Stitched with Love van MFT te gebruiken die ik een tijdje geleden al weer gekregen heb (dankjewel, Inge!). Behalve de stitches heb ik voor mezelf nog een soort van uitdaging bedacht. Ik heb namelijk de neiging om teksten altijd rechtsonder op mijn kaart te zetten. Dat mocht nu een keertje niet. Of ik er nou zo blij mee ben, weet ik nog niet, hihi.
challenge:
City crafter challenge blog #350 - a few stitches

23 opmerkingen:

  1. Uit je comfortzone, met je gave stiksels! En ik vind het mooi zo! Vrolijke, frisse kleuren en een heel gaaf stempeltje, leuk!! Tot zo, nog ff, en dan vakantie! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat is dit een gave kaart, zou ook weleens zo,n kaart willen maken maar ik "frommel" er altijd weer van alles bij...
    echt heel leuk met die stiksteekjes.
    En je tekst staat daar deze keer rechts boven in Fantastisch!!!

    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de tip Ellen, heb hem erbij gezet, maar volgens mij heb ik geen merken gebruikt vanuit de winkel.....
    maar vind het toch leuk om b=mee te doen....

    liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Ellen. Inderdaad de perfecte stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig dit kaartje Ellen...PRACHTIG die stiksteekjes...

    groetjes en fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Ellen !!!!!
    De tekst op die plek vind ik helemaal goed !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous CAS creation love the simplicity of the design with the bold colour. Thanks for playing along with CCCB.

    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Simply lovely!!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je tekst staat daar precies goed :-) Lastig hè, om dat anders te doen dan anders! Maar het ziet er heel goed uit! Geweldige kaart voor de challenge, top gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een prima plek voor de tekst. Zo zet ik vaak teksten schuin op een kaart. Zoals ze hier dan zeggen: "Elke gek hef zien gebrek!"
    Leuke stempel!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die tekststempel is echt erg leuk. Weet je wat ik zo knap vind? Dat je linksonder nog wat wit laat op je achtergrond. Ik zou zelf de neiging hebben om dat ook kleur te geven, maar zoals jij het nu gedaan hebt is het juist mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig en een mooi plekje voor de tekst!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuk! Die achtergrond vind ik echt heel mooi. En je tekst staat daar helemaal goed, toch?
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik voel hier een spotlight artist of zelfs winnaar aankomen! Wat een gaaf kaartje! Enige stempel!
    En die tekst misstaat niet op die plek. Maar gewoon doen wat jij het mooist vindt!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Ellen,

    Wat een geweldige kaart alweer!! Super stempel! Had ik nog niet gezien...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat leuk gedaan ! top kaartje, lekker eenvoudig, je moet er maar opkomen
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke challenge en mooi kaartje!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jawel, juist mooi zo bovenin. Al was rechts onderin ook prachtig geweest denk ik ;-).. Mooie ingelegde stans..prachtig achtergrondje en super tekstje.. helemaal perfect!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. In plaats van rechtsonder vind ik dit ook prachtig. Wat een gave stempel! En natuurlijk perfect passend bij onze challenge. Superleuk dat je meedoet bij CCCB; dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen