woensdag 26 april 2017

Kleurenkaartenteam: kraft en paars

De laatste woensdag van de maand, dus tijd voor het KKT van Martina. Mooie kleurencombi deze keer, kraft met paars. Uitgezocht door Larissa. Uit een met paarse distress inkt bewerkt stukje papier heb ik dit gave hart gestanst. Gekocht toen ik begin deze maand samen met Mariken en Larissa een atelier bij Elke heb gevolgd. Uit kraft zo'n zelfde hart gestanst en het paarse erin gelegd. Daarna de tekst erop gestempeld met de misti.
Via de link naar Martina kun je alle deelnemers vinden. Ik weet niet of ik tijd heb om bij iedereen langs te komen deze keer. Ik ga het zeker proberen. Wij zitten nu in Tzaneen, in La Barune Guesthouse. Na Johannesburg en Pilanesberg is dit onze derde stop in Zuid-Afrika. Dankjewel alvast voor je reactie, supergezellig om te lezen. Fijne dag of zoals ze hier zeggen 'fyn dag'!

34 opmerkingen:

  1. Super om dit hart ook met inlegtechniek te maken! Schitterend kaartje voor het KKT! Hopelijk genieten jullie ginds van een prachtige vakantie!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is ie leuk geworden ! mooi gedaan
    helemaal blij weer met je deelname, op naar de volgende,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat weer tof gedaan ! Dat zal toch niet zo eenvoudig geweest zijn om het hartje er weer mooi in te krijgen !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey vakantieganger!! Fantastisch kaartje, heel gaaf, het mooie paarse hart. Heb m nog niet gebruikt, moet ik snel doen...Gezellig dat we tussendoor ff kunnen appen en dat ik zo een beetje meereis! Fijne dag en liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf kaartje! Mooi dat ingelegde hart, maakt het weer echt een kaartje in jouw herkenbare stijl. Fijne vakantie verder!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie kaart, Eenvoudig maar knap
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf idee, het hart komt zo nog beter tot zijn recht

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie KKT kaart. Geniet nog van je vakantie.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi, super met die gestempelde tekst erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel apart gedaan. Ik denk, dat dat me nog wel zou lukken, maar ....
    Schoenmaker zei Wim, hou je bij je leest !!!
    Mijn oudste kleindochter is anderhalf jaar geleden in Afrika geweest. Augustus/september gaat ze een jaar weg over de wereld.
    Wordt haar 5e verre reis. Ik zal haar erg missen. Maar geniet ze daar in dat mooie land. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart, Ellen! Heel mooi gedaan.
    Groetjes
    Jantine

    PS Ik doe wel mee, ook al sta ik niet op Martina's lijst. Kom je langs?
    http://jantineskaartjes.blogspot.nl/2017/04/kleurenkaartteam-4e-schakel-2017-kraft.html#comment-form

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh dat is een super stans zeg! Heel mooi. En dat je gewoon even op de blogs kunt kijken is al erg leuk toch? Bijzonder eigenlijk, he?
    Groetjes en geniet!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke stempel is dit van dat hart. Erg leuk gedaan! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf hart en een toffe kaart mee gemaakt! Nog een fijne voortzetting van je reis!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je dat weer mooi gedaan! Super idee om het lila hart weer in het uitgestanste kraft hart te leggen.
    Nog heel veel plezier in Zuid-Afrika!!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart !
    Maar vooral ...genieten daar !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig! En natuurlijk nog een heel fijne vakantie gewenst!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie kaart, wat een mooi hart en een leuk idee om het in het paars terug in te leggen. Geniet nog van je vakantie in Zuid-Afrika.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Inderdaad een prachtige hartstans! Leuk kaartje zo! Geniet nog van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat heb je heel gaaf gedaan zoals je het hart terug gelegd hebt in de kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. leuk idee om het hart erin terug in te leggen, knap resultaat.
    geniet nog van jullie vakantie
    groetjes
    ELs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart.
    Fijne vakantie.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Supermooi in de kleuren van het KKT.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart Ellen, die hart stans is een super koop!! Ik vind 'm echt top! Om over jullie reis maar niet te spreken, wat een beleving moet dat zijn. Super!! Geniet er van en laat je wat foto's zien als je terug bent?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Paars is zo niet mijn kleur.. maar met het craft toch wel mooi! Al wilde dieren gespot in Zuid-Afrika? Ben benieuwd.. geniet!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik hou van paars ;-) en wat gaaf dit hart, je brengt me op een idee, dank!
    Wat heerlijk je vakantie, en wat zal het gaaf zijn! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel tof kaartje, leuk dat hartje.
    & wat ben jij hard aan het genieten in Zuid-Afrika denk ik zo.
    Ben zo benieuwd naar je verhalen en foto's, deel je wat op je blog als je terug bent?
    Mijn baas is Zuid-Afrikaanse, die verteld vaak geweldige verhalen. Moet op het vakantielijstje denk ik..
    Geniet nog van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik heb geloof ik iets gemist:) maar geniet van jullie trip in Zuid-Afrika! Prachtig kaartje; mooie uitvoering van een kleurencombi waar ik zelf veel moeite mee zou hebben. Dit is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. eenvoudig en toch zo veelzeggend !

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie strakke kaart.
    Geniet van je vakantie.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super leuk gedaan!!
    Geniet van jullie reis!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtig in al zijn eenvoud Ellen daar ben jij goed in! Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een kracht straalt deze kaart uit! Geweldig. Trouwens evenals jou cactus kaart. leuk. Geniet nog van je dagen, heerlijk zo'n trip. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Liebe Ellen
    Ich hinke etwas hinter her... seit ich wieder arbeite, fehlt mir etwas die Zeit...
    Wunderbare Karte... das Herz gefällt mir sehr gut!
    Liebe Grüsse Adriana

    BeantwoordenVerwijderen